Que es un amic?

[Fragment mail enviat el 03/02/2009 en motiu del meu aniversari]
Sempre he sentit dir que els amics son aquelles persones que mai et fallaran, que sempre estaran al teu costat quan els necessitis, que vindran quan facin falta.....

Personalment trobo que es una definició d'amic molt egoista....em sembla una definició de nen petit..."com ara necessito als meus amics i no m'ajuden...doncs ja no son els meus amics", no trobeu?

Els amics son humans i també tenen problemes i projectes que a vegades els separen de nosaltres. Els amics s'equivoquen, com nosaltres.

Fa poc en Lluis Gavaldà va donar una definició d'amic que trobo que es la ideal: Un amic es aquell que tot i que et "falli", tot i que vegis poc, creus que val la pena tenir com amic.

Cap amic meu m'ha fallat, ni ho podrà fer mai...ja que no espero res d'ells que no sigui que em deixin considerar-me amic seu.

Comentaris

  1. Una amiga o amic per a mi és aquella que et considera amiga també passe el que passe. Fa poc estava jo xunga i una amiga va parar davant de mi el cotxe, agafar 2 flors del camp (que la varem emprenyar per fer-ho) i jo pensava, està boja i el què va fer és donar-me-les i dir-me què passes un bon cap de setmana i sàpigues que jo sempre et sento la meua amiga, encara que estiga molt de temps sense vore't. Vaig passar un fabulòs cap de setmana... Salutacions Gaby.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....