Si la Dorothy tingues testicles..(historia del capitalisme salvatge)

Vaig trobar aquesta il·lustració per internet i la trobo genial.

Em sembla que resumeix, en una sola imatge el que ens em convertit, en comptes d'ajudar-nos i solucionar els nostres problemes pensant en el bé comú, tothom agafa el que necessita sense cap escrupul i sense pensar si això hipoteca el futur d'algú. I aixi es com em arribat fins aquí....tothom fent AVEs que no es necessiten, fent Aeroports que no necessitem, demanant hipoteques que son irretornables, donant hipoteques que els bancs sabien que eren impossible de retornar, consumint molt més del que es possible..i sense preocupar-nos de les conseqüències..

Si la Dorothy tingues testicles, tots tres (el lleó, l'home de llauna i l'espantaocells) haurien aconseguit el que volien...sense recorrer el perillos camí de llambordes grogues que porta fins el mag i sense tenir que posar en perill les seves vides per defensar algú dels altres tres durant el camí... més ràpid, impossible....

Comentaris

  1. No em cansaré de dir-ho: la manca d'ètica i de seny portaren el model soviètic al fracàs. I amb el capitalisme global-liberal està passant el mateix.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....