Si aquesta noticia es certa nosaltres no tenim crisis, la CRISIS la tenen els Xinos

Tot i que se que en el meu pais hi ha gent capaç de fer barbaritats no m'entra al cap que pugues pasar coses com aquesta noticia.

De fet, encara penso que la noticia ha de ser falsa, no em sembla que sigui posible.

Però si es certa, nosaltres no tenim crisis, tot i els nostres defectes la majoria vivim seguint unes regles...que deu pasar a la China per atropellar una nena dues vegades i que tothom que pasa s'ho miri?

Siusplau, o algú em diu que es una mentida o m'explica quines raons tenen aquests ciutadans per deixar morir una nena atropellada o per tornar-la a atropellar...

Collons!...Si aquí quan algú veu un gat mort a la carretera mira de no re-atropellarlo...i a la xina, que pasa? Quins valors tenen? Quines lleis tenen?

En ple segle XXI, si algu te pebrots de classificar com a gran potencia un pais on pot passar això...la veritat, crec que amb aquests principis socials no arribaran gaire més lluny que no sigui copiar el que fan els altres...(que es el que fan ara.)

Aqui us deixo l'enllaç de la noticia:


http://www.lavanguardia.com/sucesos/20111017/54232856232/estupor-en-china-por-el-doble-atropello-de-una-nina.html

La noticia ja m'ha fica't de mala lluna...perque conec sers humans meravellosos perque sino, desprès de conèixer aquestes noticies, m'agradaria tenir un botó vermell que borres a tots els humans de la terra... 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....