Informàtics d'excursió


Avui vull parlar sobre el problema de ser informàtic i tenir amics, coneguts i saludats.


El primer que cal dir es que com informàtic tinc una gran experiència en mobiliari d'oficina i en com distribuir els diferents objectes que ocupen aquest mobiliari, com papers, impressores, llapissos, bolis, ruters, ratolins, ulleres, mocadors de paper usats...un infinit etcètera.

Tots aquests coneixements els he adquirit a mesura que he anat visitant amics, coneguts i saludats a les seves respectives cases. Sempre, abans de res, em solen portar al seu escriptori amb una frase com "ostres! avui que estas aqui..a veure si et pots mirar l'ordinador...segur que per tu es un momentet...vine, vine..."...i clar, he vist tant escriptoris que en se un niu...això si, de mobiliari de menjador o de cuina...no en se gaire, ja que no acostumo a tenir temps de sortir de l'escriptori abans que s'acabi la visita.

Cal remarcar que soc informàtic programador, encara que no tingui gaire importància per la resta de la gent. Jo programo...no arreglo ordinadors ni trec virus..que no dic que la feina sigui dolenta....em refereixo que no em dedico a això i per tant....no en se com ells creuen.

Jo pràcticament no agafo virus, perquè faig servir l'ordinador exclusivament per treballar i no tinc ni emules ni res per l'estil. No m'instal·lo programes a tort i a dret, siguin de confiança o no, que em deixin l'ordinador mig coix al cap d'una setmana.

Jo els puc ajudar a programar però res més...no se autocad, ni 3D studio max, ni montar pelicules, ni resoldre dubtes d'emules, ni treure un virus en 3,5 segons, ni facebooks, ni twitters, ni perque quan fan dobleclick a l'internet explorer s'els hi obre el Word, el Linux i la calefacció de la casa però l'internet explorer no....faig servir l'ordinador per treballar i la meva feina es programar..i cal destacar, que m'encanta la meva feina..podria passar moltes hores sense parar de programar però de la resta...res.

I per que explico tot això? vaja...una mica per riure de tot plegat i una altra perquè si explico la veritat i dic que no ho se fer o que no soc un expert..la persona desconfia, creu que l'estic enganyant i no ho vull fer. La gent no em creu quan explico que no ser arreglar ordinadors ni treure virus en el temps que dura un cafè. A més, i si te l'ordinador cardadissim, et passes 4 hores allà barallant i no ho soluciones o pitjor....li deixes pitjor del que estava...que passa?...que no cobres, has perdut 4 hores, quedes com un capullo i encara creuen que no t'hi deus haver esforçat prou...ja que per un informàtic un ordinador no te secrets...encara que sigui fer una peli de Pixar...que també es fan amb ordinador.

També aprofito el post per solidaritzar-me amb els informàtics que el primer lloc que veuen de casa dels seus amics es l'escriptori...sort que molts pisos ja son tant petits que l'escriptori esta junt amb el menjador i el llit...aixi pots marxar d'aquella casa pensant que has vist alguna cosa més que l'escriptori i aquella màquina amb ratolí incorporat...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....