Quin tipus de persona ets? (segons les torrades)

Avui, mentre parlava de persones que mai es pregunten res, que mai pensen el perque de les coses, i que tot ho accepten com a normal m'ha vingut al cap aquest joc.

El joc està relacionat amb un programa que vaig veure fa temps on intentaven demostrar la famosa llei de Murphy sobre les torrades, que sempre cauen del costat on hi ha la mantega.

Hi han 4 tipus de persones: (suposem que mai ningú ha sentit a parlar de la llei de Murphy)

1. Les que mai s'han adonat que solen caure les torrades amb la cara de la mantega cap avall.

2. Les que s'han adonat de que això sol passar.

3. Les que han demostrat que això es cert tirant moltes torrades des de una taula.

4. Les que, tot i saber que es cert, volien saber perquè.

Aquí ho aplico a les torrades però ho podem aplicar a tots els àmbits.

 La majoria de persones som dels 4 tipus de persones segons l'àmbit on ens moguem. El problema es quan algú sempre es la persona 1 en tots els àmbits de la seva vida.

Tot i ser un petit joc de broma, en el fons, pensant en tota la gent que conec...tinc força clar on anirien cadascun d'ells...

Jo, en el cas de les torrades, sinó fos per la llei de Murphy i pel programa que vaig veure, on ho explicaven, seria del tipus 1.
Tot i que sempre miro de ser del tipus 2 cap endavant. O com a mínim, utilitzo a la resta de la humanitat perquè m'ajudin a passar de nivell....que ara, amb internet, es molt més fàcil.

Perquè les torrades solen caure més vegades amb la cara de la mantega cap avall?

Bàsicament per dos motius.
Primer, perquè a sobre la taula les acostumem a tenir boca a dalt i segon per la distancia de la taula al terra. En la distancia de la taula a terra la torrada normalment te temps de fer mitja volta però no tota una volta sencera.
En el programa aquest que dic, van demostrar-ho tirant torrades des de una taula estàndard i llavors des de una taula molt més alta. A la taula més alta les torrades queien més vegades del costat que no hi havia mantega.




Comentaris

  1. Jo crec que quan et cau sense embrutir la mantega la culls i te la menges, per tant no ho tens en compte que t'ha caigut, el teu cervell oblida, però quan cau amb la mantega per sota l'emprenyamenta es grossa i el teu cervell no ho oblida tant facilment... no m'he dedicat a tirar torrades però aquesta pregunta ja me l'havia fet, i fins a dia d'avui que hi ha hagut algú que ha tingut la paciència de demostrar-ho científicament jo pensava que era així.
    Seria com si tinguessis una porta baixeta i t'hi fotessis cops de cap algunes vegades que hi entres, diries sempre em foto el cop de cap amb aquesta merda de porta petita, però segurament que hi hauria moltes més vegades que no la tocaries i entreries tranquilament...
    No sé si el paral·lelisme es correcte, però es que mai he cregut amb la llei de Murphy.

    Mendo

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....