Ha estat volent o sense voler...

Simplement un apunt curios i molt divertit de com funcionen les neurones d'un infant.

Avui el meu fill de 3 anys ha ant al lavabo i s'ha fet tot el pipi( o quasi tot) a sobre de la tapa del water.

Jo no ho he vist però m'ha vingut a explicar-ho..i m'ha dit que ha estat volent, a vist que m'he enfadat pel fet de fer-ho volent (encara que m'extranyava que em vingues a dir que havia estat volent, saben que m'enfadaria)...

Com ha vist que m'emprenyava i que la seva intenció era dir-me que havia estat sense voler i no li sortia la frase correcte (s'havia liat entre "sense voler" i "volen")...ho ha solucionat de la següent manera:

Fill: "Gaby, Gaby, m'he fet pipi a la tapa, ho he fet volent..."


Gaby: Volent? com que t'has fet pipi volent a la tapa del water?"


Fill:"No, no, no, com es diu de la manera que no t'enfades?"


Gaby: "home, si es sense voler no m'enfado tant com si es volent......"


Fill: "Ha!...doncs sense voler..."

No he pogut evitar riure una bona estona de com s'ha liat amb la frase però tenia molt clar que depen com digui la frase te consequencies diferents.

I la veritat no se si ha estat a posta o no (que ja podria ser volent, perquè té un punt de "cabronet")...però vaja, com ha mínim hem rigut una estona.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....