Les cremes de Cifuentes

El que em preocupa del vídeo de les cremes no es veure que la Cifuentes era o no una lladre, això ja ho jutjarà un jutge.

El que em preocupa es la mafia que hi ha al darrera. Tenen guardat un vídeo durant 7 anys per treure'l quan volen que passi una cosa, en aquest cas, la dimissió de Cifuentes.

No es que jo rebo una informació i la publico. Es, jo tinc la informació, i no la publico mentre et portis bé. Quan no m'interessis, la faré servir per destrossar-te.

Utilitzen eines de la mafia, sense cap escrúpol, per que passin les coses que ells els hi interessa. Ens mana la mafia.


Comentaris

  1. Jo tinc aquell vídeo teu fent tu ja saps què, o sigui que vigila el què publiques xaval!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo, a diferencia de la Cifuentes, tinc una vida que no li importa a ningú ni te cap interes...per tant, soc tan pringat que cap vídeo teu (que sigui veritat) em pot deixar pitjor de com estic... :)... prova-ho...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....