Mascota de plastilina

A l'escola dels meus fills demanaven a les families fer una mascota, en 3 dimensions, per la biblioteca.

Prèviament els nens de l'escola, mitjançant dibuixos, havien fet un concurs per trobar la mascota guanyadora.

La guanyadora va ser una papallona, on les ales son fulls de llibre.

Sempre m'han agradat fer ninos de plastilina i em vaig animar a fer-ne una.

La papallona va quedar tal com es veu a la imatge:


En el fons es un acte egoista meu...la idea de l'escola era que les famílies féssim una mascota 3D entre els nens i els pares, en el meu cas no va ser així.
Tenia tantes ganes de fer-la que la vaig fer un migdia mentre la petita dormia i els altres 2 estaven a l'escola.

Però m'ho vaig passar de conya fent-la....en el fons es trobar excuses per fer coses que t'agraden.

Nota: Les ales no son de plastilina (es paper), les cames son de ferro, el barret es de plàstic i per dins es un rotllo de paper film per no gastar plastilina. La resta es 100% plastilina.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....