INFOK i els nens

Fa unes setmanes l'InfoK va emetre una noticia sobre els presos polítics.

Molts partits polítics van atacar durament a la cadena per adoctrinament dels nens.

He vist aquest programa i queda molt clar que l'informatiu no es posiciona amb la noticia. Simplement explica una cosa que està passant al dia dia, que els nens escolten a casa seva, a l'escola, a la tele, a les xarxes, al carrer....

Explica que hi ha una part de la població que creu que hi han presos polítics, i això es real, hi ha una part de la població que creu realment això..per tant, es real...una altra cosa es qui tingui o no rao...però es real que una part de la població pensa això..i s'explica als nens que son els presos polítics en aquest programa...

Jo soc pare de 3 fills i faig una feina brutal per explicar-los la realitat, que entenguin el món, per que sapiguen el que està passant, per que creixin amb un posit on el seu cervell ja estigui acostumat a mirar la realitat i prendre partit, que governin les seves vides, que ningú els pugui fer creure el que vulguin sino que siguin crítics amb tot el que veuen, que facin un esforç per tenir opinió propia però també per entendre als que no tenen la seva opinió...i això es un entrenament...això es el que farà que la societat sigui millor...

Hi han polítics que han criticat a l'infoK...fins aquí ho respecto, només faltaria. Segur que es pot fer millor.

El que no tolero, el que trobo que si es un intent d'atontament de la població i un intent d'amagar la realitat es el que han dit diversos polítics contraris a aquest programa...algun polític, ha dit, que no s'han de dir, als nens, que hi han presos polítics a Espanya. Que això no es veritat. Que es diuen mentides als nens.

Respecto que cregui que es mentida però no tolero que digui que no es pot dir als nens una cosa que una part important de la societat on viuen pensa això. On aquests nens veuen llaços, cartells i escolten alguns dels seus pares parlar d'això. No es pot amagar la realitat als nens...

Els terroristes yhadistes maten per motius que no comparteixo però ho fan per uns motius...els nens està bé que coneguin aquests motius...
La gent que creu en deu ho creu per uns motius que jo no comparteixo..però està bé que els nens coneguin aquests motius...
Hi ha gent que creu que a l'escola catalana s'adoctrina (i prou feina tenen els professors en ensenyar el programa i arribar a final de curs vius) i jo no hi estic d'acord...però està bé que els nens ho coneguin...
I aixi fins a l'infinit...

M'emprenya que, com algu considera que una cosa no es veritat, digui que no s'ha de dir..si altra gent pensa que si es veritat.

Però el que trobo del tot reprovable i que diu la baixesa política d'alguns representats es que alguns van dir, despres de ser preguntats per aquest programa, que als nens no s'els ha d'explicar aquestes coses. Hi han coses que no s'han d'explicar als nens.

Estic d'acord que a classe de mates no s'els ha d'explicar que son els presos politics però en un informatiu infantil d'una televisió, si...i més si es una realitat social que existeix.

Aquesta opinió, sobre amagar la informació als petits i no explicar el que està passant per mi es gairebé de voler xaiets.

Els polítics que van dir que en un informatiu infantil no s'ha de parlar d'això estan en un altre món.
La qualitat d'aquest programa es altisima i jo no conec cap programa a espanya que es dediqui a informar a els nens amb format telenotícies dels grans.

També se, en moltes escoles, que es volia tocar el tema de l'1-O a classe d'etica (no ha mates) i no s'ha fet per por a conflictes amb els pares, per por a denuncies..que trist... a classe d'etica parlen dels nens que passen gana, de la prostitució, de les guerres, de les injusticies...però no es pot parlar d'una cosa que va passar al costat de casa seva..
No seria etic que el professor es posicioni amb visió unica quan es parla d'això però tampoc seria just que no es parles d'aquest tema en un assignatura que es parlen d'aquestes coses. I això ha passat, això està passant....no som una societat prou madura..la majoria d'adults no tolerem escoltar el que no ens agrada...

HI HAN PERSONES QUE CREUEN QUE EL 1-O VA SER LEGITIM I L'ACTUACIÓ DE LA POLICIA VA SER UN ACTE D'HUMILIACIÓ I REPRESSIÓ, NO FEIA FALTA ACTUAR AIXI. (+- 50% de la població de catalunya pensa aixo)

HI HA PERSONES QUE CREUEN QUE EL 1-O VA SER UN ACTE IL·LEGAL I QUE LA POLICIA VA ACTUAR CORRECTAMENT..SI LA GENT NO HI HAGUES ANAT EN UN ACTE IL·LEGAL, NO HAGUES PASSAT AIXÒ (+-50% de la població de catalunya pensa això)

HI HA GENT QUE PENSA UNA BARREJA DE LES DUES COSES....

Ja ho he dit...no era tan difícil...

Tractar els nens com idiotes farà que siguin idiotes. Però encara es més greu, molt més greu, gravíssim....que em tractin a mi, com a pare, com idiota profund, com una persona que no educa als seus fills.
Si els meus fills veuen que hi ha gent que diu que hi han presos polítics i jo no hi estic d'acord, parlaré amb ells i els hi explicaré la meva visió. FARÉ DE PARE!!! FARÉ DE PARE!!!

Ni els meus fills son idiotes ni jo estic en una barrera mirant com els meus fills reben inputs i jo m'ho miro sense intervenir..

Vull més infoK a les teles que intentin explicar el que allà expliquen...sino es encertat ja faré de pare, no es preocupin per això.

Els meus fills estan preparats per que els hi expliquin qualsevol cosa i l'entendran a la seva manera i jo els ajudaré a entendre el que ells no estan capacitats....

Potser hi ha gent que aquests tipus de programes els hi va gran i no poden entendre que els nens vegin alguna cosa diferent als teletubbies fins als 12 anys.....

Nota: el 98% de les noticies de l'InfoK no tenen cap component polític..però es ven com una eina d'adoctrinament  total...que trist que es faci política d'un programa tant bo...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....