Propòsits per l'any nou

Parlant amb una persona aquest final d'any, vam acabar parlant dels propòsits per l'any nou.

La veritat, no m'agrada això dels propòsits al començar l'any. Els propòsits han de formar part del teu projecte de vida no del moment en que la terra a fet una altra volta sencera al sol.

Però, per no ser un friki i explicar això, vaig pensar algun propòsit per dir, a la seva proposta.

El que vaig dir es que em conformo a seguir com fins ara. Trobar moltes coses, molts projectes, molts detalls que m'il·lusionin...i m'es indiferent si els acabo realitzant o no, ja que el temps sol jugar a la contra.(i amb 3 fills i volent estar hores amb ells, encara més...)

Vull trobar, en les coses més insignificants o no, noves il·lusions.

Ara, per exemple, a l'escola dels meus fills han proposats als pares que presentin un disseny per pintar algunes parets del menjador de l'escola. Es molt provable que no tingui temps per fer-ho, es molt provable que si trobo temps per fer-ho no m'escullin a mi, altres ho faran millor. Però només sentir la proposta ja tinc ganes de fer-ho i treballar-ho amb els meus fills.

De totes les coses que em facin il·lusió fer al llarg de l'any, si en puc acabar fent un 10%, ja estaria content.

El que seria una catàstrofe seria que no fos capaç de trobar coses il·lusionants a la feina, a casa i a tots els llocs per on passa la meva vida.

Aquest es el meu propòsit d'aquest any. Seguir tenint  il·lusió i ganes de fer coses.

P.D.: Al final no he fet el dibuix al menjador i tampoc m'haguessin escollit a mi, ja tenien un professionals..aquesta il:lusió es del 90% que no faré...a veure que tal serà el 10% que faré..

Comentaris

  1. Jo trobo que és més complicat trobar coses que il·lusioni de veritat que no pas realitzar-les, com a mínim és el que em passa a mi, i no es que estigui deprimit ni res.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....