Vida a l'Univers i la familia

Fa uns dies, mentre tornàvem a casa amb cotxe, vam començar una conversa amb els nens sobre les
possibilitats de vida a l'univers i si creien que hi havia vida o no.

La meva parella li costava molt creure en vida a altres planetes, creia que d'entrada, això de la vida li semblava una cosa increïble i difícilment repetible.

Jo, en canvi, penso que si coneixem 8/9 planetes i en un hi ha vida (terra)....es molt incomprensible creure que entre els milions i milions i milions i milions de planetes que hi ha a l'univers nosaltres siguem l'unica excepció.

Amb la informació que tenim ara de la resta de planetes extra-solars (molt poca) el normal es creure que la vida ha d'aflorar si es donen unes mínimes condicions.

Quan haguem anat o estudiat milions i milions de planetes i no trobem rastre de vida, es llavors quan podem començar a afirmar que la vida es super excepcional i nosaltres som unics a l'univers.

Fer-ho abans, em sembla d'una supèrbia descomunal.

Els nens també van estar d'acord amb mi.

El problema aquí es quan apareix Deu...si hi ha vida a altres planetes no se Deu en quin paper pot quedar. (Principalment si fossin més intel·ligents que nosaltres)..Això també ho vam parlar, ja que els nens tenen molt clar que un tant per cent elevat de la població mundial creu en Deus...i això va molt relacionat amb la creença que som unics a l'univers...

Comentaris

  1. Jo n'estic segur de que hi ha vida en algun altre lloc de l'univers.

    Avui mateix he obert un mail que tenia des de fa temps, i que m'havia enviat la meva mare. Un power point. Finalment m'he decidit a obrir-lo, era referent a la terra i l'univers....
    Ara mateix intento enviar-te'l perquè estic segur que et pot fer gràcia; jo l'he trobat interessant i més gent hauria de pensar que no som ni un gra de sorra (parlo del planeta Terra) en mig de l'univers en el que vivim.

    Provaré les adreces de correu que tinc teves des de fa temps. A veure si encara les conserves.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....