Aixi es supera la crisis...

Tot i que aquest blog no l'utilitzo per parlar de problemes personals...fa uns dies que tinc un problema que m'indica que la crisis que ha de venir serà de campionat, que som uns dels paisos menys preparats per superar la crisis, que culturalment estem a les antípodes del necessari per sortir ben parats de tot el que ve.

Us explico. Visc a zona rústica i jo, i tots els meus veïns paguem un impost municipal força inferior al que es paga a la ciutat, em part lògic, ja que no tenim carrers asfaltats, papereres, semàfors, places de pàrquings, neteja de carrers, pintar carrers, seguretat.....

Cada any he pagat l'impost que tocava.
Com estem al cul del món; al cadastre, totes les dades referents a les delimitacions de les cases estaven malament. En veure-ho, vaig gestionar els canvis per que tot estigues bé, ara fa uns 3 anys.

Ara fa una setmana m'ha arribat una carta on em demanen que pagui 1600 euros dels impostos dels ultims 4 anys i em tornen els rebuts del que he pagat aquests mateixos anys.

Es veu que a l'actualitzar el cadastre també han actualitzat el valor del sol (que feia 30 anys que no es feia.. perquè deu valer diners fer-ho...no se) i ara el meu sol te un preu molt superior al que tenia fins ara.
Fins aquí podriem acceptar que pot ser correcte, si puja el valor del sol, tocarà pagar més l'any vinent...però, perquè he de pagar en caràcter retroactiu un impost que ja he pagat?

Eren ells els que havien d'actualitzar el cadastre, son ells els que gestionen això. I els meus veïns, com no han tocat res...segueixen pagant molt poc...(ja els he avisat....que no toquin res...sino els fotran)...

Tinc la sensació d'expoli, de robatori encobert per una llei...el meu propi ajuntament, com no te ni un duro per mantenir girant la seva roda de greix, utilitza totes les artimanyes legals (ara m'he de barallar per veure si realment es legal...però de moment ja me l'han fotut) per fer pagar a tot quisqui....

Estem en crisis, costa molt guanyar els centims i aquesta gent es dedica a expoliar als seus ciutadants sigui com sigui. Ho sento, però sempre m'ha agradat anar de legal per la vida.....amb aquesta que m'han fotut i alguna altra del passat...he apres una cosa, i em sap molt greu pensar aixi, però tot el que pugui per no pagar impostos, per estalviar-me qualsevol permis d'obra, per treballar amb negre.....ho faré, i sense cap remordiment.

El mateix sistema t'obliga a saltar-te les normes sino vols que t'afussellin per tots costats.

L'unica manera que s'esta intentant sortir de la crisis en aquest pais es pujar impostos, exprimir més a les empreses i als treballadors....

Per sortir de la crisis s'ha de treballar més, s'ha d'apretar el cinturo, s'han de crear empreses per generar riquesa, s'ha d'ajudar als autonoms a tirar endavant...(ajudar no vull dir ajudes economiques sino ajudes legals, que sigui fàcil tirar endavant)...aquí no...es vol sortir de la crisis mantenint el màxim gastos possibles i treguen els diners d'on siguin i a costa del que sigui...fins que peti...(estavem en crisis però planE per aqui, ajudes de 400 euros, de la vivenda, 2500 euros per naixement..i ara no n'hi ha més...)

Avui mateix, la Generalitat, ha tret uns Bons de l'estat per demanar prestec als particulars tornat amb bons interessos...no tenen n'hi un duro...però com la majoria de la població...

Em queda acabar el post parlant de més coses de la crisis...però es tard...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Per que a la muntanya fa més fred si la calor sempre va cap a munt i està més a prop del sol?

Que és la gravetat? (segons un senyor que es deia Einstein)

Plantar un arbre, escriure un llibre i tenir un fill....